Termín:rituálový model komunikácie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=rituálový model komunikácie
 
|Name=rituálový model komunikácie
 
|Definition=výklad procesu komunikácie ako stotožnenie sa so symbolmi, hodnotami, zážitkami a kultúrnymi definíciami
 
|Definition=výklad procesu komunikácie ako stotožnenie sa so symbolmi, hodnotami, zážitkami a kultúrnymi definíciami
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Localized fields=
 
 
|Related terms=komunikácia, lineárny model komunikácie
 
|Related terms=komunikácia, lineárny model komunikácie
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
+
|Context=Neskôr, napr. u J. Careya (1989) nájdeme užšie poňatie kulturálneho modelu tzv. model rituálový, podľa ktorého komunikácia slúži na zachovanie kultúry v čase a je spojená s takými pojmami ako je empatia, účasť, združovanie, spoločenská viera závisí od zdieľaných významov a citov.
|Acceptability=Neologizmus
+
|Context source=Poláková, E.: Teoretické východiská masmediálnej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2011.
|Context=Neskôr, napr. u J. Careya (1989) nájdeme užšie poňatie kulturálneho modelu - tzv. model rituálový, podľa ktorého komunikácia slúži na zachovanie kultúry v čase a je spojená s takými pojmami ako je empatia, účasť, združovanie, spoločenská viera - závisí od zdieľaných významov a citov.
 
|Context source=Poláková, E.: Teoretické východiská masmediálnej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2011
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:51, 4. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: výklad procesu komunikácie ako stotožnenie sa so symbolmi, hodnotami, zážitkami a kultúrnymi definíciami
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Neskôr, napr. u J. Careya (1989) nájdeme užšie poňatie kulturálneho modelu — tzv. model rituálový, podľa ktorého komunikácia slúži na zachovanie kultúry v čase a je spojená s takými pojmami ako je empatia, účasť, združovanie, spoločenská viera — závisí od zdieľaných významov a citov.
Zdroj kontextu: Poláková, E.: Teoretické východiská masmediálnej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2011.
Príbuzné termíny: komunikácia, lineárny model komunikácie