Termín:reklamný apel: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 17: Riadok 17:
 
|Comment=
 
|Comment=
 
}}
 
}}
 +
 +
 +
 +
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 14:31, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: reklama
Definícia: leitmotív celej reklamnej kampane
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.

Kontext: Od ostatných sa chcel nováčik medzi zdravotnými poisťovňami odlíšiť propagáciou prevencie – ktorá má jasné výhody pre poistenca aj poisťovňu. Tradičné návody na zdravý spôsob života by však rýchlo začali nudiť. Starostlivý prístup ku klientovi sa preto dostal do samej reklamy. Napríklad na zelenej strane v printových médiách, vďaka ktorej si oči čitateľa majú na chvíľu oddýchnuť. V televíznom spote vysielanom v nočnom čase, ktorý posielal divákov spať. Alebo na plagátoch, ktoré vyzývali na prechádzku po najbližšiu zastávku. Podľa riaditeľa stratégií agentúry MUW Saatchi & Saatchi Roberta Webera sa však agentúra až priveľmi vybúrila: „Príliš veľa exekúcií vedie k zámene a neprehľadnosti posolstiev, určite k ich nižšej zapamätateľnosti.“ Kampaň tak nemala svojho hrdinu, ale „veľa nevyrovnaných reklamných apelov.“
Zdroj kontextu: www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 2006-11-03.
Príbuzné termíny: reklamná agentúra, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertising appeal