Termín:beamvertising: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=alternatívne médiá
 
|Related terms=alternatívne médiá
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=beamvertising}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=beamvertising}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Aj keď je projekcia viditeľná len v noci a má potenciál zasiahnuť len obmedzený počet divákov, určite na seba strhne záujem médií a vygeneruje dostatočný záujem spotrebiteľov. Jej výhodou je, že klient nemusí platiť za prenájom plochy, ako aj atraktivita tejto neopozeranej techniky.
 
|Comment=Aj keď je projekcia viditeľná len v noci a má potenciál zasiahnuť len obmedzený počet divákov, určite na seba strhne záujem médií a vygeneruje dostatočný záujem spotrebiteľov. Jej výhodou je, že klient nemusí platiť za prenájom plochy, ako aj atraktivita tejto neopozeranej techniky.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 11:35, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: premietanie videa na steny budov z idúceho auta v snahe doručiť reklamné posolstvo tej správnej cieľovej skupine
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: alternatívne médiá
Cudzojazyčný ekvivalent: en: beamvertising
Poznámka: Aj keď je projekcia viditeľná len v noci a má potenciál zasiahnuť len obmedzený počet divákov, určite na seba strhne záujem médií a vygeneruje dostatočný záujem spotrebiteľov. Jej výhodou je, že klient nemusí platiť za prenájom plochy, ako aj atraktivita tejto neopozeranej techniky.