Termín:programová štruktúra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=programová štruktúra
 
|Name=programová štruktúra
 
|Definition=princíp zaraďovania televíznych a rozhlasových programov do určitých časových pásem v rámci jednotlivých dní v týždni
 
|Definition=princíp zaraďovania televíznych a rozhlasových programov do určitých časových pásem v rámci jednotlivých dní v týždni
|Localized definitions=
 
 
|Field=programový priemysel
 
|Field=programový priemysel
|Localized fields=
+
|Related terms=hlavný vysielací čas, rating, share
|Related terms=prime time, rating, share
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Komerčné televízie uprednostňujú v programovej štruktúre na pozadí aktuálnych informácií predovšetkým princíp zábavy, relaxácie a oddychu.
 
|Context=Komerčné televízie uprednostňujú v programovej štruktúre na pozadí aktuálnych informácií predovšetkým princíp zábavy, relaxácie a oddychu.
|Context source=Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby, Bratislava: EUROKÓDEX, s. r. o. 2010
+
|Context source=Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby, Bratislava: EUROKÓDEX, s r. o. 2010.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 21:11, 4. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: princíp zaraďovania televíznych a rozhlasových programov do určitých časových pásem v rámci jednotlivých dní v týždni
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Komerčné televízie uprednostňujú v programovej štruktúre na pozadí aktuálnych informácií predovšetkým princíp zábavy, relaxácie a oddychu.
Zdroj kontextu: Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby, Bratislava: EUROKÓDEX, s r. o. 2010.
Príbuzné termíny: hlavný vysielací čas, rating, share