Termín:mediálny archetyp: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=mediálny archetyp
 
|Name=mediálny archetyp
 
|Definition=súčasť znakovej výbavy sekundárnych označovacích systémov médií, využívajúcich – často hlavne manipulatívne, ale i spontánne – na jednej strane psychologické archetypy, na druhej strane archetypálne komponované sémantické drúzy extrapolované z reálnych udalostí
 
|Definition=súčasť znakovej výbavy sekundárnych označovacích systémov médií, využívajúcich – často hlavne manipulatívne, ale i spontánne – na jednej strane psychologické archetypy, na druhej strane archetypálne komponované sémantické drúzy extrapolované z reálnych udalostí
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=médiá
 
|Related terms=médiá
|Synonyms=
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 23:13, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: súčasť znakovej výbavy sekundárnych označovacích systémov médií, využívajúcich – často hlavne manipulatívne, ale i spontánne – na jednej strane psychologické archetypy, na druhej strane archetypálne komponované sémantické drúzy extrapolované z reálnych udalostí
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: médiá