Termín:direct product profitability: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=direct product profitability
 
|Name=direct product profitability
|Definition=koncepcia sledovania ziskovosti jednotlivého produktu, vznikla v oblasti distribučnej logistiky ako špecifická metóda, ktorá vychádza zo zisťovania nákladov a rentability jednotlivých výrobkov
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=direct product cost, marketingové kanály, logistika, výkon
+
|Related terms=
|Synonyms=DPP, priama výrobková rentabilita
+
|Synonyms=priama výrobková rentabilita
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=direct product profitability}}
+
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
Riadok 15: Riadok 15:
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=Podstatou európskeho modelu metódy DPP (prevzatého z pôvodného amerického modelu) je sledovanie pohybu výrobkov od ich vstupu do oblasti obchodu až po predaj zákazníkovi (uloženie do nákupného košíka). Tento tok je rozdelený na jednotlivé časti podľa vopred dohodnutého systému a na všetkých týchto častiach sa sleduje doba pobytu výrobku a najmä náklady, ktoré na seba výrobok v týchto úsekoch viaže. Cieľom je zistiť veľkosť konkrétnych nákladov na skladovanie, manipuláciu, prepravu, balenie, komisionársku činnosť, označovanie výrobkov, predaj a všetky ostatné logistické náklady.
+
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 09:29, 4. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma

Synonymum: priama výrobková rentabilita