Termín:žurnalistický prejav: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=žurnalistický prejav
 
|Name=žurnalistický prejav
 
|Definition=každy výsledok tvorivej duševnej žurnalistickej činnosti bez ohľadu na žánrové zaradenie a masmédium, v ktorom sa realizuje
 
|Definition=každy výsledok tvorivej duševnej žurnalistickej činnosti bez ohľadu na žánrové zaradenie a masmédium, v ktorom sa realizuje
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=žurnalistika, nežurnalistický prejav
 
|Related terms=žurnalistika, nežurnalistický prejav
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
 
|Context=O komunikatívnosti, resp . komunikatívnej funkcii žurnalistických prejavov nemožno pochybovať, aj keď táto funkcia sa dá organicky zahrnúť do parametra verejnosti, nakoľko výpovedná potencia žurnalistických textov súvisí práve s ich relatívne voľným šírením (zverejňovaním).
 
|Context=O komunikatívnosti, resp . komunikatívnej funkcii žurnalistických prejavov nemožno pochybovať, aj keď táto funkcia sa dá organicky zahrnúť do parametra verejnosti, nakoľko výpovedná potencia žurnalistických textov súvisí práve s ich relatívne voľným šírením (zverejňovaním).
|Context source=Horváth, Miloš: Konštantné a variantné v súčasnej žurnalistike z pohľadu percipienta. In: Otázky žurnalistiky. Ružomberok: Verbum 2011, roč. 54, č. 1-2.
+
|Context source=Horváth, M.: Konštantné a variantné v súčasnej žurnalistike z pohľadu percipienta. In: Otázky žurnalistiky. Ružomberok: Verbum 2011, roč. 54, č. 1 2.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 11:20, 7. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: každy výsledok tvorivej duševnej žurnalistickej činnosti bez ohľadu na žánrové zaradenie a masmédium, v ktorom sa realizuje
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: O komunikatívnosti, resp . komunikatívnej funkcii žurnalistických prejavov nemožno pochybovať, aj keď táto funkcia sa dá organicky zahrnúť do parametra verejnosti, nakoľko výpovedná potencia žurnalistických textov súvisí práve s ich relatívne voľným šírením (zverejňovaním).
Zdroj kontextu: Horváth, M.: Konštantné a variantné v súčasnej žurnalistike z pohľadu percipienta. In: Otázky žurnalistiky. Ružomberok: Verbum 2011, roč. 54, č. 1 – 2.
Príbuzné termíny: žurnalistika, nežurnalistický prejav