Termín:manažment kategórií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=produkt
 
|Related terms=produkt
|Synonyms=category management
+
|Synonyms=category management, CM
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=category management}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=category management}}

Verzia zo dňa a času 14:29, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: zaraďovanie produktov a tovaru podľa presných kritérií do skupín (kategórií) na základe štandardných znakov príbuznosti úžitkových vlastností a následné pracovanie s takto utvorenou skupinou (kategóriou) tovaru
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: category management, CM
Príbuzné termíny: produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category management