Termín:reklamná fotografia: Rozdiel medzi revíziami
Z STD
Riadok 2: | Riadok 2: | ||
|Name=reklamná fotografia | |Name=reklamná fotografia | ||
|Definition=trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svtela na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely | |Definition=trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svtela na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely | ||
− | |||
|Field=reklama, fotografický priemysel | |Field=reklama, fotografický priemysel | ||
− | |||
|Related terms=reklama, fotografia | |Related terms=reklama, fotografia | ||
− | + | |Bibliography=Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006. | |
− | |Bibliography=Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie | + | |Translations={{Translation |
− | |Translations={{Translation|Language=en|Localized form=advertising photograph}} | + | |Language=en |
+ | |Localized form=advertising photograph | ||
+ | }} | ||
|Acceptability=Normalizovaný | |Acceptability=Normalizovaný | ||
− | |Context=Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz | + | |Context=Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz „návratom k inkvizícii“ a „znovuzavedením trestného činu rúhania“. |
− | |Context source=Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, | + | |Context source=Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, marec 2005. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
[[Category:Masmediálna komunikácia]] | [[Category:Masmediálna komunikácia]] |
Verzia zo dňa a času 21:33, 4. marec 2019
Normalizovaný termín [?]
Oblasť: | reklama, fotografický priemysel |
Definícia: | trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svtela na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely |
Zdroj: | Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006. |
Kontext: | Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz „návratom k inkvizícii“ a „znovuzavedením trestného činu rúhania“. |
Zdroj kontextu: | Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, marec 2005. |
Príbuzné termíny: | reklama, fotografia |
Cudzojazyčný ekvivalent: | en: advertising photograph |