Termín:inzerát: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=inzerát
 
|Name=inzerát
 
|Definition=oznam, komerčného i nekomerčného charakteru zverejnený prostedníctvom [[Term:tlač|tlače]], ktorý je odlíšený od ostatného textu periodika
 
|Definition=oznam, komerčného i nekomerčného charakteru zverejnený prostedníctvom [[Term:tlač|tlače]], ktorý je odlíšený od ostatného textu periodika
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá, reklama
 
|Field=masmédiá, reklama
|Localized fields=
 
 
|Related terms=žurnalistika, žáner, reklama
 
|Related terms=žurnalistika, žáner, reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=advertisement}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=advertisement
 +
}}
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Acceptability=Normalizovaný
|Context=Už v roku 1994 verejnosť pobúrila [[reklama|reklama]] na džínsy Oto Kern, ktorá zobrazovala známy biblický motív Poslednú večeru svojráznym reklamným spôsobom: v inzeráte boli zobrazení polonahí učeníci (pričom až na ústrednú postavu to boli ženy) oblečení iba do Kernových nohavíc.
+
|Context=Už v roku 1994 verejnosť pobúrila [[Term:reklama|reklama]] na džínsy Oto Kern, ktorá zobrazovala známy biblický motív Poslednú večeru svojráznym reklamným spôsobom: v inzeráte boli zobrazení polonahí učeníci (pričom až na ústrednú postavu to boli ženy) oblečení iba do Kernových nohavíc.
|Context source=Poláková, Eva: Mediálne kompetencie. Úvod do problematiky mediálnych kompetencií. Trnava: FMK UCM 2007.
+
|Context source=Poláková, E.: Mediálne kompetencie. Úvod do problematiky mediálnych kompetencií. Trnava: FMK UCM 2007.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 20:52, 6. február 2019

Normalizovaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, reklama
Definícia: oznam, komerčného i nekomerčného charakteru zverejnený prostedníctvom tlače, ktorý je odlíšený od ostatného textu periodika
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Už v roku 1994 verejnosť pobúrila reklama na džínsy Oto Kern, ktorá zobrazovala známy biblický motív Poslednú večeru svojráznym reklamným spôsobom: v inzeráte boli zobrazení polonahí učeníci (pričom až na ústrednú postavu to boli ženy) oblečení iba do Kernových nohavíc.
Zdroj kontextu: Poláková, E.: Mediálne kompetencie. Úvod do problematiky mediálnych kompetencií. Trnava: FMK UCM 2007.
Príbuzné termíny: žurnalistika, žáner, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertisement