Termín:serdukt: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=serdukt
 
|Name=serdukt
 
|Definition=spájanie výrobku so službou, s komplementárnym tovarom či službou s cieľom vytvárať komplexnú ponuku
 
|Definition=spájanie výrobku so službou, s komplementárnym tovarom či službou s cieľom vytvárať komplexnú ponuku
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=služba, produkt, integrujúci marketing
 
|Related terms=služba, produkt, integrujúci marketing
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=PODĽA Od produktu včerejška k serduktum zítřka, IOManagement Zeitschrift. In: Moderní řízení, 6/1992, str. 40-45.
 
|Bibliography=PODĽA Od produktu včerejška k serduktum zítřka, IOManagement Zeitschrift. In: Moderní řízení, 6/1992, str. 40-45.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Zastaraný
 
|Acceptability=Zastaraný
|Context=
+
|Comment=Termín vznikol spojením anglických slov ''services'' a ''product''.
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=Termín vznikol spojením anglických slov services a product.
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 08:48, 11. október 2016

Zastaraný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: spájanie výrobku so službou, s komplementárnym tovarom či službou s cieľom vytvárať komplexnú ponuku
Zdroj: PODĽA Od produktu včerejška k serduktum zítřka, IOManagement Zeitschrift. In: Moderní řízení, 6/1992, str. 40-45.

Príbuzné termíny: služba, produkt, integrujúci marketing
Poznámka: Termín vznikol spojením anglických slov services a product.