Termín:out of home: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=OOH media}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=OOH media}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=

Aktuálna revízia z 14:57, 5. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: skupina reklamných médií - exteriérových i interiérových, ktorých úlohou je odovzdávať reklamné posolstvo spotrebiteľom mimo ich domovov
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: OOH media
Príbuzné termíny: reklama, indoor, spotrebiteľ, mobilná reklama, outdoor advertising
Cudzojazyčný ekvivalent: en: OOH media