Termín:matematická teória médií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=matematická teória médií
 
|Name=matematická teória médií
 
|Definition=jedna z prvých teórií komunikácie; je lineárna, pretože sleduje, čo sa deje od okamihu začatia komunikácie do konca
 
|Definition=jedna z prvých teórií komunikácie; je lineárna, pretože sleduje, čo sa deje od okamihu začatia komunikácie do konca
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Localized fields=
 
 
|Related terms=jednorozmerný človek, tovarový fetišizmus, ideológia, kultúrny priemysel
 
|Related terms=jednorozmerný človek, tovarový fetišizmus, ideológia, kultúrny priemysel
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 22:56, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: jedna z prvých teórií komunikácie; je lineárna, pretože sleduje, čo sa deje od okamihu začatia komunikácie do konca
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: jednorozmerný človek, tovarový fetišizmus, ideológia, kultúrny priemysel