Termín:claim: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=claim
 
|Name=claim
 
|Definition=reklamný slogan
 
|Definition=reklamný slogan
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama
 
|Field=reklama
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií, Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity. 2010
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=Coca-Cola bude do konca mája realizovať sampling produktu Coca-Cola zero s nulovým obsahom cukru na obchodných miestach mBank, ktorej claimom sú nulové bankové poplatky. Obe značky tak zasiahnu existujúcich aj potenciálnych klientov mBank na jednom mieste s dvojitým „nulovým“ claimom v podobe sloganu „Užite si zero cukru a zero poplatkov“.
 
|Context=Coca-Cola bude do konca mája realizovať sampling produktu Coca-Cola zero s nulovým obsahom cukru na obchodných miestach mBank, ktorej claimom sú nulové bankové poplatky. Obe značky tak zasiahnu existujúcich aj potenciálnych klientov mBank na jednom mieste s dvojitým „nulovým“ claimom v podobe sloganu „Užite si zero cukru a zero poplatkov“.
|Context source=Hospodárske noviny 05/2008
+
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s., máj 2008
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 19:46, 5. február 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: reklama
Definícia: reklamný slogan
Zdroj: Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.

Kontext: Coca-Cola bude do konca mája realizovať sampling produktu Coca-Cola zero s nulovým obsahom cukru na obchodných miestach mBank, ktorej claimom sú nulové bankové poplatky. Obe značky tak zasiahnu existujúcich aj potenciálnych klientov mBank na jednom mieste s dvojitým „nulovým“ claimom v podobe sloganu „Užite si zero cukru a zero poplatkov“.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s., máj 2008
Príbuzné termíny: reklama