Termín:brandovanie programu zdieľaného marketingu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=produkt, spájanie značky
 
|Related terms=produkt, spájanie značky
|Bibliography=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:06, 23. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: má tri potenciálne možnosti: self-branded (vlastná značka) – vytvorenie vlastného programu spojeného s určitou kauzou; co-branded – spolupráca už s existujúcim programom, jointly branded – pripojenie sa k existujúcemu programu
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: produkt, spájanie značky