Termín:marketingová etika: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie
 
|Synonyms=etika podnikania
 
|Synonyms=etika podnikania
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Comment=Etika podnikania je niekedy stotožňovaná so spoločenskou zodpovednosťou podnikania.
 
|Comment=Etika podnikania je niekedy stotožňovaná so spoločenskou zodpovednosťou podnikania.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:53, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor všeobecných etických zásad, ktoré má každý zamestnanec dodržiavať a rešpektovať v obchodných vzťahoch, normách reklamy, cenotvorbe, službách zákazníkom, pri vývoji produktu atď.
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Synonymum: etika podnikania
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné podnikanie
Poznámka: Etika podnikania je niekedy stotožňovaná so spoločenskou zodpovednosťou podnikania.