Termín:DPC: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=DPC |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=marketing |Related terms=direct product profitability, výkon |Synonyms=direct product cost |Bibliograp…“)
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Synonyms=direct product cost
 
|Synonyms=direct product cost
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Acceptability=Odporúčaný
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 20:16, 14. október 2020

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: direct product cost
Príbuzné termíny: direct product profitability, výkon