Termín:co-branding: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=co-branding |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=marketing |Related terms=značka, produkt |Synonyms=spájanie značky |Bibliography=Viestová,…“)
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=značka, produkt
+
|Related terms=produkt, brandovanie programu zdieľaného marketingu
 
|Synonyms=spájanie značky
 
|Synonyms=spájanie značky
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 23:20, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: spájanie značky
Príbuzné termíny: produkt, brandovanie programu zdieľaného marketingu