Termín:marketing¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=spoločenský  a  manažérsky proces, ktorého prostredníctvom  uspokojujú jednotlivci  a skupiny svoje potreby  a želania  v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
 
|Definition=spoločenský  a  manažérsky proces, ktorého prostredníctvom  uspokojujú jednotlivci  a skupiny svoje potreby  a želania  v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Bibliography=Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 19:51, 13. august 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: spoločenský a manažérsky proces, ktorého prostredníctvom uspokojujú jednotlivci a skupiny svoje potreby a želania v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing
Poznámka: Podľa tejto definície je podstatou marketingu myšlienka, že predpokladom úspechu podnikania, resp. akejkoľvek činnosti je chápanie potrieb a želaní okolia a vytváranie myšlienok, služieb, produktov, ktoré tieto potreby a želania uspokojujú.