Termín:slogan: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=slogan
 
|Name=slogan
|Definition=zapamätateľná fráza používaná v politickom, komerčnom, náboženskom alebo inom kontexte ako opakujúce sa vzjadrenie idey či zámeru
+
|Definition=zapamätateľná fráza používaná v politickom, komerčnom, náboženskom alebo inom kontexte ako opakujúce sa vyjadrenie idey či zámeru
 
|Field=reklama
 
|Field=reklama
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama

Aktuálna revízia z 08:08, 3. apríl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama
Definícia: zapamätateľná fráza používaná v politickom, komerčnom, náboženskom alebo inom kontexte ako opakujúce sa vyjadrenie idey či zámeru
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Rok 2005 sprevádzali inovácie aj v marketingovej komunikácii SACR. Jej základom bolo zavedenie nového loga v tvare štylizovaného motýľa a slogan Slovensko – Malá Veľká Krajina. Ten vystihuje fakt, že Slovensko je síce rozlohou svojho územia malé, ale rozmanitým prírodným a kultúrnym dedičstvom veľké.
Zdroj kontextu: Cestovateľ. Mesačník o dovolenkách, službách a turistike. Banská Bystica: Ľubomír Motyčka, 2006, roč. 12, č. 2.
Príbuzné termíny: reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: slogan
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Slogan