Termín:online marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete
 
|Definition=súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete
 
|Field=marketing, predaj
 
|Field=marketing, predaj
|Related terms=marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama
+
|Related terms=marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama, digitálna agentúra
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 9: Riadok 9:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Najcennejšia značka Coca-Cola na svete už minulý rok naznačila, že online marketing patrí medzi jej priority. Na rok 2010 pripravila interaktívnu kampaň Expedícia 206. Chce ňou osloviť globálny trh prostredníctvom priestoru sociálnych médií a internetu.
+
|Context=Jediná definícia uvádza, že marketing na internete (online marketing) je „kvalitatívne nová forma marketingu, ktorá môže byť charakterizovaná ako riadenie procesu uspokojovania ľudských potrieb informáciami, službami alebo tovarom pomocou internetu.
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., január 2010.
+
|Context source=Tóthová, M.: Podstata, význam a perspektívy elektronického obchodu. Bakalárska práca. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM 2009.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:23, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, predaj
Definícia: súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete

Kontext: Jediná definícia uvádza, že marketing na internete (online marketing) je „kvalitatívne nová forma marketingu, ktorá môže byť charakterizovaná ako riadenie procesu uspokojovania ľudských potrieb informáciami, službami alebo tovarom pomocou internetu.“
Zdroj kontextu: Tóthová, M.: Podstata, význam a perspektívy elektronického obchodu. Bakalárska práca. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM 2009.
Príbuzné termíny: marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama, digitálna agentúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: online marketing