Termín:mediálna kultúra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=masmédiá, kultúra
 
|Field=masmédiá, kultúra
 
|Related terms=médium
 
|Related terms=médium
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 23:04, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, kultúra
Definícia: skupina mediálnych produktov (napr. filmy, knihy, hudobné nahrávky, printové médiá a formáty sprostredkované internetom) a komunikatívnych praktík a činností súvisiacich s využívaním masmédií
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Príbuzné termíny: médium
Cudzojazyčný ekvivalent: en: media cultura, de: Medienkultur (die)