Termín:sortiment: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=sortiment
 
|Name=sortiment
 
|Definition=ľubovoľne veľký súbor tovaru, ktorý je zložený z rozličných podielov, jednotlivých druhov a typov tovaru
 
|Definition=ľubovoľne veľký súbor tovaru, ktorý je zložený z rozličných podielov, jednotlivých druhov a typov tovaru
|Field=marketing
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=produkt, obchodný sortiment
 
|Related terms=produkt, obchodný sortiment
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Aktuálna revízia z 16:21, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: ľubovoľne veľký súbor tovaru, ktorý je zložený z rozličných podielov, jednotlivých druhov a typov tovaru
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Kontext: Hľadisko tvorby tohto súboru je rozličné. Týmto hľadiskom (kritériom) môže byť hľadisko výroby, spotreby, obchodu, a tak možno hovoriť o výrobnom, obchodnom či spotrebiteľskom sortimente.
Zdroj kontextu: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
Príbuzné termíny: produkt, obchodný sortiment