Termín:layout-planning: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=layout-planning |Definition=plánovanie a organizácia dispozičného riešenia predajného miesta |Field=obchod |Related terms=merchandising |Bibliography=…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=layout-planning
 
|Name=layout-planning
 
|Definition=plánovanie a organizácia dispozičného riešenia predajného miesta
 
|Definition=plánovanie a organizácia dispozičného riešenia predajného miesta
|Field=obchod
+
|Field=obchod, predaj, maloobchod
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 23:52, 21. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, predaj, maloobchod
Definícia: plánovanie a organizácia dispozičného riešenia predajného miesta
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising