Termín:obchodný sortiment: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Podľa obchodného sortimentu ako nositeľa rozlišujúcich znakov predajní rozoznávame: potravinárske, nepotravinárske, zmiešané, stupeň špecializácie sortimentu.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 10:50, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: cieľavedome sústredený a utriedený súbor tovarov a služieb na základe určitého obchodného zámeru
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: maloobchodný sortiment
Príbuzné termíny: sortiment, doplnkový sortiment, služba, merchandising
Cudzojazyčný ekvivalent: en: goods assortment
Poznámka: Podľa obchodného sortimentu ako nositeľa rozlišujúcich znakov predajní rozoznávame: potravinárske, nepotravinárske, zmiešané, stupeň špecializácie sortimentu.