Termín:brand mark: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=brand mark
 
|Name=brand mark
 
|Definition=symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
 
|Definition=symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=produkt
 
|Related terms=produkt
|Synonyms=označenie, branding
 
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 +
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 10:28, 19. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, marketing
Definícia: symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
Zdroj: PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Príbuzné termíny: produkt