Termín:uprednostňovanie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=uprednostňovanie značky
 
|Name=uprednostňovanie značky
 
|Definition=výber určitej značky výrobku spotrebiteľom pred konkurenčnými produktmi, ktorý vyplýva z priaznivej skúsenosti s daným produktom
 
|Definition=výber určitej značky výrobku spotrebiteľom pred konkurenčnými produktmi, ktorý vyplýva z priaznivej skúsenosti s daným produktom
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Related terms=tendencia k značke
 +
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 21:58, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: výber určitej značky výrobku spotrebiteľom pred konkurenčnými produktmi, ktorý vyplýva z priaznivej skúsenosti s daným produktom
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: tendencia k značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand preference