Termín:známosť značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=známosť značky
 
|Name=známosť značky
 
|Definition=schopnosť spotrebiteľov rozpoznať a prijať určitú značku produktu
 
|Definition=schopnosť spotrebiteľov rozpoznať a prijať určitú značku produktu
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod, predaj, marketing
 +
|Related terms=vernosť značke, nerozpoznanie značky, rozpoznanie značky, uprednostňovanie značky, trvanie na značke
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 16:34, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, predaj, marketing
Definícia: schopnosť spotrebiteľov rozpoznať a prijať určitú značku produktu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: vernosť značke, nerozpoznanie značky, rozpoznanie značky, uprednostňovanie značky, trvanie na značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand familiarity