Termín:vernosť značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=vernosť značke
 
|Name=vernosť značke
 
|Definition=situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
 
|Definition=situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
+
|Related terms=tendencia k značke
 +
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 21:49, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
Zdroj: PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Príbuzné termíny: tendencia k značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand loyalty