Termín:povedomie o značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=povedomie o značke
 
|Name=povedomie o značke
 
|Definition=uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
 
|Definition=uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.> Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 22:44, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand awareness