Termín:skupinová značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=skupinová značka
 
|Name=skupinová značka
 
|Definition=značka používaná na označenie niekoľkých príbuzných výrobkov v danej kategórii
 
|Definition=značka používaná na označenie niekoľkých príbuzných výrobkov v danej kategórii
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
+
|Bibliography=PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 17:57, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka používaná na označenie niekoľkých príbuzných výrobkov v danej kategórii
Zdroj: PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: family brand