Termín:všeobecne použiteľná značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=všeobecne použiteľná značka
 
|Name=všeobecne použiteľná značka
|Definition=identifikuje všeobecnú triedu produktov
+
|Definition=značka, ktorá identifikuje všeobecnú triedu produktov
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, marketing
 
|Related terms=značka
 
|Related terms=značka
|Synonyms=generická značka
+
|Synonyms=generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 12:13, 7. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing
Definícia: značka, ktorá identifikuje všeobecnú triedu produktov
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
Príbuzné termíny: značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: generic brand, en: general brand