Termín:teória filtra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=teória filtra
 
|Name=teória filtra
 
|Definition=teória, ktorá obchodu prisudzuje úlohu filtra v procese prenikania tovaru a služieb na trh
 
|Definition=teória, ktorá obchodu prisudzuje úlohu filtra v procese prenikania tovaru a služieb na trh
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod
 
|Bibliography=PODĽA: Meffert, H.: Marketing management. Praha: Grada Publishing 1996.
 
|Bibliography=PODĽA: Meffert, H.: Marketing management. Praha: Grada Publishing 1996.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=theory of filter
 
|Localized form=theory of filter
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 11:47, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod
Definícia: teória, ktorá obchodu prisudzuje úlohu filtra v procese prenikania tovaru a služieb na trh
Zdroj: PODĽA: Meffert, H.: Marketing management. Praha: Grada Publishing 1996.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: theory of filter