Termín:nákupné správanie spotrebiteľa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
 
|Definition=mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION, 2002.
+
|Related terms=nákup
 +
|Bibliography=PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION 2002.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=customer's buying behaviour
 
|Localized form=customer's buying behaviour
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 13:19, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
Zdroj: PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION 2002.

Príbuzné termíny: nákup
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer's buying behaviour