Termín:segmentácia trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=segmentácia trhu
 
|Name=segmentácia trhu
|Definition=analytické rozdelenie odbytových trhov na vnútorne homogénne a zvonku heterogénne skupiny zákazníkov, ako aj koncentrované, prípadne diferencované trhové prepracovania jednej, prípadne viacerých skupín, ktoré nazývame trhové segmenty
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 
|Synonyms=segmentácia
 
|Synonyms=segmentácia
|Bibliography=PODĽA: Dichtl, E. - Issing, O. Vahlens Grosses Wirtschaftslexikon: Band 4 R - Z. München: Deutscher Taschenbuch Verlag GmbH 1987.
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en-US
 
|Localized form=segmentation
 
}}
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 10:33, 13. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: pozri definíciu synonyma

Synonymum: segmentácia