Termín:manažment značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažment značky
 
|Name=manažment značky
|Definition=systém riadenia, kde každá značka je riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
+
|Definition=systém riadenia, v ktorom je každá značka riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod, manažment
|Bibliography=PODĽA: Adam 1991
+
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand management
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:24, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, manažment
Definícia: systém riadenia, v ktorom je každá značka riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
Zdroj: PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand management