Termín:rozhodovanie o značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=rozhodovanie o značke
 
|Name=rozhodovanie o značke
|Definition=postupnosť krokov, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
+
|Definition=postupnosť fáz, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
|Field=ekonómia
+
|Field=marketing,  obchod
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg 1995
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand decision process
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Tieto fázy predstavujú nerozpoznanie značky, poznanie, uprednostnenie alebo odpor, trvanie alebo averzia voči značke.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:01, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: postupnosť fáz, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand decision process
Poznámka: Tieto fázy predstavujú nerozpoznanie značky, poznanie, uprednostnenie alebo odpor, trvanie alebo averzia voči značke.