Termín:konkurent značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=konkurent značky
 
|Name=konkurent značky
 
|Definition=spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
 
|Definition=spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
|Field=ekonómia
+
|Field=marketing,  obchod
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg 1995
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand competitor
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:07, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand competitor