Termín:povedomie o značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=povedomie o značke
 
|Name=povedomie o značke
 
|Definition=uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
 
|Definition=uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg 1995
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand awareness
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 21:44, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: uvedomenie si spotrebiteľa existencie a dostupnosti značkového produktu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand awareness