Termín:výber značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=výber značky
 
|Name=výber značky
|Definition=výber/uprednostnenie určitej značky výrobkov pred inými rôznymi dostupnými značkami, ktoré majú rovnaký účel a obsah
+
|Definition=uprednostnenie určitej značky výrobkov pred inými rôznymi dostupnými značkami, ktoré majú rovnaký účel a obsah
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod, marketing
|Bibliography=Rosenberg 1995
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand choice
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:07, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: uprednostnenie určitej značky výrobkov pred inými rôznymi dostupnými značkami, ktoré majú rovnaký účel a obsah
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand choice