Termín:manažér kategórií tovarov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(6 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=manažér kategórií tovarov
+
|Name=manažér kategórií tovarov
          |Field=ekonómia
+
|Definition=manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, organizácia podniku
 
+
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu, manažér predajnej jednotky
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=unit business manager
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=category manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:29, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, organizácia podniku
Definícia: manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Synonymum: manažér kategórií sortimentu, manažér predajnej jednotky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: unit business manager, en: category manager