Termín:značkový tovar: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=značkový tovar
+
|Name=značkový tovar
          |Field=ekonómia
+
|Definition=tovar označený názvom výrobcu alebo nejakou inou značkou ním vybratou a zvyčajne umiestnenou na špeciálne balenie predtým, ako opustí továreň
      }}
+
|Field=marketing,  obchod
 
+
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand merchandise
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=branded goods
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:06, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: tovar označený názvom výrobcu alebo nejakou inou značkou ním vybratou a zvyčajne umiestnenou na špeciálne balenie predtým, ako opustí továreň
Zdroj: PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand merchandise, en: branded goods