Termín:trvanie na značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=trvanie na značke
+
|Name=trvanie na značke
          |Field=ekonómia
+
|Definition=extrém vo vernosti značke, keď spotrebiteľ neakceptuje žiadny iný substitút vo vzťahu ku svojej vybranej značke
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=vernosť značke
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand insistence
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:58, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: extrém vo vernosti značke, keď spotrebiteľ neakceptuje žiadny iný substitút vo vzťahu ku svojej vybranej značke
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand insistence