Termín:teória filtra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=teória filtra
+
|Name=teória filtra
          |Field=ekonómia
+
|Definition=teória, ktorá obchodu prisudzuje úlohu filtra v procese prenikania tovaru a služieb na trh
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod
 
+
|Bibliography=PODĽA: Meffert, H.: Marketing management. Praha: Grada Publishing 1996.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=theory of filter
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:47, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod
Definícia: teória, ktorá obchodu prisudzuje úlohu filtra v procese prenikania tovaru a služieb na trh
Zdroj: PODĽA: Meffert, H.: Marketing management. Praha: Grada Publishing 1996.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: theory of filter