Termín:stratégia značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=stratégia značky
+
|Name=stratégia značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=plány a taktiky vzťahujúce sa na používanie značiek výrobkov
      }}
+
|Field=marketing,  obchod
 
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand strategy
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:11, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: plány a taktiky vzťahujúce sa na používanie značiek výrobkov
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand strategy