Termín:segmentácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=segmentácia
+
|Name=segmentácia
          |Field=ekonómia
+
|Definition=proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
      }}
+
|Field=obchod
 
+
|Related terms=segment trhu
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Synonyms=segmentácia trhu, trhová segmentácia
 +
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=segmentation
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:10, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
Zdroj: PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.

Synonymum: segmentácia trhu, trhová segmentácia
Príbuzné termíny: segment trhu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: segmentation