Termín:rozpoznanie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=rozpoznanie značky
+
|Name=rozpoznanie značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=vnímanie značky kupujúcimi, ktorí pri konfrontácii s produktom vedia, že sa už predtým s touto značkou stretli
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=známosť značky, nerozpoznanie značky
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand recognition
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:12, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: vnímanie značky kupujúcimi, ktorí pri konfrontácii s produktom vedia, že sa už predtým s touto značkou stretli
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: známosť značky, nerozpoznanie značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand recognition