Termín:nákupné správanie spotrebiteľa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=nákupné správanie spotrebiteľa
+
|Name=nákupné správanie spotrebiteľa
          |Field=ekonómia
+
|Definition=mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Related terms=nákup
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION 2002.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=customer's buying behaviour
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:19, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
Zdroj: PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION 2002.

Príbuzné termíny: nákup
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer's buying behaviour