Termín:lokálna značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=lokálna značka
+
|Name=lokálna značka
          |Field=ekonómia
+
|Definition=značka produktu predávaného lokálne, zvyčajne v oblasti, v ktorej je vyrábaný
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=svetová značka
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=local brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 17:01, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka produktu predávaného lokálne, zvyčajne v oblasti, v ktorej je vyrábaný
Zdroj: PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Príbuzné termíny: svetová značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: local brand