Termín:marketing²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Ivor premiestnil stránku Termín:marketing ² na Termín:marketing², ale neponechal presmerovanie: Premenovanie stránok s indexom)
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=marketing
+
|Name=marketing²
 
|Definition=vedná disciplína zdôrazňujúca informačné, strategické a operatívne prepojenie podniku s jeho prostredím a spočívajúca na rešpektovaní spotrebiteľa — zákazníka
 
|Definition=vedná disciplína zdôrazňujúca informačné, strategické a operatívne prepojenie podniku s jeho prostredím a spočívajúca na rešpektovaní spotrebiteľa — zákazníka
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Bibliography=Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: Iura Edition 2010.
|Related terms=
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=en
|Bibliography=Kita, Jaroslav a kol.: Marketing. Bratislava: Iura Edition 2010.
+
|Localized form=marketing
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=marketing}}
+
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Na základe uvedeného však musíme konštatovať, že k týmto vedeckým disciplínam musíme priradiť aj samotný marketing.
 
|Context=Na základe uvedeného však musíme konštatovať, že k týmto vedeckým disciplínam musíme priradiť aj samotný marketing.
|Context source=Petranová, Dana, Čábyová, Ľudmila, Kusá, Alena (eds.): Zodpovednosť v podnikaní. Partnerstvá podnikateľského, verejného a neziskového sektora. Trnava 2012.
+
|Context source=Petranová, D. – Čábyová, Ľ. – Kusá, A. (eds.): Zodpovednosť v podnikaní. Partnerstvá podnikateľského, verejného a neziskového sektora. Trnava: UCM FMK 2012.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Marketing poskytuje poznatky, ako vyvolať, uľahčiť a realizovať transakcie na trhu.
 
|Comment=Marketing poskytuje poznatky, ako vyvolať, uľahčiť a realizovať transakcie na trhu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:27, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vedná disciplína zdôrazňujúca informačné, strategické a operatívne prepojenie podniku s jeho prostredím a spočívajúca na rešpektovaní spotrebiteľa — zákazníka
Zdroj: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: Iura Edition 2010.

Kontext: Na základe uvedeného však musíme konštatovať, že k týmto vedeckým disciplínam musíme priradiť aj samotný marketing.
Zdroj kontextu: Petranová, D. – Čábyová, Ľ. – Kusá, A. (eds.): Zodpovednosť v podnikaní. Partnerstvá podnikateľského, verejného a neziskového sektora. Trnava: UCM FMK 2012.
Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing
Poznámka: Marketing poskytuje poznatky, ako vyvolať, uľahčiť a realizovať transakcie na trhu.